FAQ

1. Jak długo będę czekać na swoje zamówienie w butiku Pradelle?

Produkty Thallo są recznie robione na indywidualne życzenie Klienta. Z uwagi na specjalną technikę jaka jest używana do utrwalania roślin i pokrywania ich metalami szlachetnymi czas realizacji zamówienia wynosi 20 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Niektóre z produktów są dostępne od razu, wówczas czas oczekiwania na zamówienie wynosi do 5 dni roboczych. Jeśli chcesz wiedzieć, które z produktów są dostępne od ręki albo masz pytania dotyczące przesyłki, zapytania prosimy wysyłać na biuro@pradelle.pl
 
 
2. Jak wygląda proces realizacji zamówienia?
 
Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie o zarejestrowaniu zamówienia. W kolejnych dniach Klient będzie informowany na bieżąco o statusie realizacji zamówienia. Zamównie zostanie wysłane do Klienta za pośrednictwem kuriera.
 
3. Jak poinformować Pradelle o rozmiarze pierścionka?
 
Po wybraniu pierścionka i przejściu do zamówienia, w polu "komentarz do zamówienia" napisz, jaki rozmiar pierścionka Cię interesuje np. "Komentarz do zamówienia: rozmiar pierścionka 13".  
 
4. Jakie metale szlachetne są wykorzystywane?
 
Biżuteria Thallo jest pokryta 24 karatowym złotem o grubości 5 mikronów oraz srebrem o próbie 1000 o grubości 20 mikronów. Ponadto używane są też inne metale takie jak rod i miedź, w zależności od rodzaju biżuterii. Przy każdym z opisów produktu znajduje się informacja, jakie surówce zostały użyte. Wszystkie z akcesoriów, które są częścią składową biżuterii, a nie są częścią rośliną (np. obrączka, łańcuszek) są srebrne i nie zawierają niklu.
5. Jakie formy płatności są akceptowane?

-przelew bankowy na konto: 57 2490 0005 0000 4500 9783 6365, nazwa odbiorcy: Pradelle, tutuł przelewu: numer zamówienia

-płatność kartą kredytową

-płatność za pobraniem

6. Czy jeśli na stronie w zakładce zawieszki jest zdjęcie produktu z łańcuszkiem, to jest on też wliczony w cenę?
 
Tak, każdy produkt dostarczany do Klienta posiada akcesoria dodatkowe tak jak na zdjęciu.
 
 
7. Czy mogę zaprojektować własną biżuterię albo zmienić pokrycie metalem według moich preferencji?
 
Tak! Zgłoś swój pomysł na biuro@pradelle.pl i czekaj na wycenę i czasochłonność.
 
 
8. Jak jest zapakowany produkt?
 
Produkt jest zapakowany w ozdobne pudełko z logo Thallo oraz w aksamitny ciemnozielony woreczek. Dodatkowo do produktu jest dołączana karta gwarancyjna.
 
 
9. Jakie są zasady gwarancji?
 
Na każdy produkt obowiązuje dwuletnia karta gwarancyjnaThallo.
 
 
10. Gdzie mogę zobaczyć biżuterię w stacjonarnym sklepie?
 
Na razie jest to nie możliwe, ale mamy nadzieję, że już niebawem otworzymy stacjonarny butik w Polsce. :)
 
 
11. Czy mogę zwrócić produkt?
 
Oczywiście. Produkt należy odesłać (przesyłka za potwierdzeniem odbioru) w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru na adres:
 
Pradelle
ul. Chmielna 2/31
00-020 Warszawa
 
 
12. Mam inne pytanie dotyczące produktów. Jak mogę się skontaktować z Pradelle?
 
Zapraszamy do kontaktu:
 
e-mail: biuro@pradelle.pl
 
tel. +48 502 22 42 41